Cum sa previi durerile de spate la serviciu!

Durerile de spate pot fi chiar chinuitoare, si trebuie sa facem ceva in aceasta privinta. De cele mai multe ori, durerile de spate sunt date de pozitiile incorecte pe care le adoptam atunci cand stam la un birou sau pe scaun. Atat muschii, cat si articulatiile au de suferit, iar durerile se vor resimti pe o peridoada mai mare de timp. Noi iti dam cateva sfaturi despre cum sa previi durerile de spate la serviciu.

Unghiul

Specialistii ne recomanda sa stam la un unghi de 135 de grade atunci cand stam pe scaun. Aceasta pozitie reduce tensiunea asupra discurilor vertebrale. Aminteste-ti, din cand in cand, sa te lasi usor pe spate si sa te sprijini de spatarul scaunului. In acest fel, spatele tau va avea un suport pe care sa se sprijine.

Fara picioare incrucisate

De fiecare data cand iti incrucisezi picioarele, pui presiune asupra acestora si determini coloana sa stea usor stramba, chiar daca tu nu observi acest lucru. In timp, acest obicei iti va provoca dureri de spate mari, asa ca incearca sa stai cu picioarele drepte, si sa sprijini toata talpa piciorului de podea.

Scaunul este important

Poate cel mai important obiect din biroul tau este scaunul. Acesta trebuie sa-ti ofere un bun suport lombar si sa aiba spatarul destul de ridicat pentru a-ti sprijini si umerii. Alegerea unui scaun inconfortabil poate fi sursa durerilor de spate.

Plimba-te putin

Nu sta toata ziua pe scaun, deoarece acest lucru nu este deloc indicat. Atunci cand vorbesti la telefon te poti ridica si plimba pe langa birou. Acest lucru pune si in functiune circulatia sangelui catre picioare. In plus, daca ai ceva sa-i spui unui coleg, nu trimite mail, ci du-te pana la biroul acestuia.

Exercitii

Exista si cateva exercitii pe care le poti practica chiar si la birou, care sa te scape de tensiunea la care este supusa coloana vertebrala.