Dieta cu paine!

Nutritionistii au descoperit o noua dieta, care te poate ajuta in lupta cu kilogramele in plus. Noi iti prezentam dieta cu paine!

Olga Raz, o nutritionista din Israel a conceput o noua dieta care ajuta femeile sa-si mentina silueta mult visata. Aceasta recomanda consumarea unui sandwich la fiecare 3 ore, iar dieta deja a inregistrat cateva succese in randul persoanelor supraponderale.

Dieta se bazeaza de fapt pe consumarea unei catitati reduse de mancare, de mai multe ori pe zi. Painea, pastele fainoase si fasolea sunt principalele alimente pe care trebuie sa le consumi. Pe langa acestea, nu ar trebui sa uiti nici de legumele si fructele proaspete.

Nutritionistii recomanda un aport zilnic de 1300 – 1800 de calorii pentru a pierde din greutate. Insa, sunt cateva combinatii de care ar trebui sa te feresti in aceasta dieta.

Trebuie sa mananci o felie de paine integrala la fiecare masa. Ai voie si 2 gustari in fiecare zi, constand in fructe. Nicio masa nu trebuie sa depaseasca 200 gr.

Carnea pe care o alegi trebuie sa fie slaba (carne de pui, curcan sau peste) si niciodata gatita in ulei. Ai voie si cateva mezeluri: piept de pui afumat, sunca din piept de pui sau curcan. Nu ai voie sa amesteci mai multe tipuri de carne.

Alatura o frunza de salata la fiecare sandwich pe care il mananci, impreuna cu mai multe legume. Nu alatura fructele cu legumele.

Fructele trebuie consumate in stare proaspata sau sub forma de gemuri. Totusi, alege gemuri si dulceturi fara zahar alb (cele mai bune sunt cele pentru diabetici, deoarece au nivel scazut de zahar).